Start Filmoteka Grywalizacja Mnemoniki Baza Pytań Wykładowcy Pomoc Analizator

Działy:

Anestezjologia
Bioetyka i Prawo
Chirurgia
Endokrynologia
Gastrologia
Ginekologia
Hematologia
Kardiologia
Med. ratunkowa
Med. rodzinna
Nefrologia
Orzecznictwo
Pediatria
Położnictwo
Pulmonologia
Psychiatria
Reumatologia
Zdrowie publiczne

Dodatek

Poniżej umieściliśmy listę najczęściej zadawanych pytań:

DEMO

Jak mogę otrzymać login do darmowego demo?

Jeśli chcesz mieć dostęp do darmowych materiałów, należy założyć bezpłatne konto w naszej platformie.

ZAKUP

Próbuję kupić kurs i nie mogę dokonać płatności.

Sprawdź proszę, czy wykonujesz wszystkie kroki z nagrania: https://vimeo.com/368968557. Jeśli postępujesz tak, jak na nagraniu a mimo to nie możesz dokonać zakupu napisz do nas na administracja@lekkikurs.pl:
- z jakiej przeglądarki korzystasz i na jakim urządzeniu,
- nie zapomnij załączyć print screen, z tego co widzisz na ekranie.

Kupiłem dostęp do kursu w poprzedniej edycji, czy wraz z nową edycją tracę ten dostęp?

Dostęp do materiałów na platformie masz na taki okres, w jakim wykupiłeś dostęp - aktualne informacje zawsze znajdziesz na stronie zakupu zakupy. Jeśli chcesz dalej pracować z LEKkim Kursem, zawsze możesz wykupić dostęp do materiałów na kolejny semestr.

Jak mogę przedłużyć dostęp do materiałów w kursie?

Dostęp do materiałów na platformie możesz przedłużyć dokonując zakupu. Szczegóły oferty znajdziesz zawsze na stronie: zakupy

Otrzymałem od Was zniżkę, jak mogę z niej skorzystać?

Zniżka jest przypisana do twojego konta. Naliczy się automatycznie, gdy będziesz robił zamówienie. Szczegóły oferty znajdziesz zawsze na stronie: zakupy.

Gdzie znajdę informację o tym, że zniżka została naliczona?

Informacja o tym, że zniżka dla twojego konta została naliczona jest widoczna w wysokości kwoty płatności, która się generuje w trakcie robienia zakupów.

Czy mogę kupić dostęp do platformy bez skryptu?

Postanowiliśmy, że osoby, które biorą udział w tej edycji kursu i będą chciały wykupić dostęp bez podręcznika zapłacą 25% mniej za kurs. Szczegóły oferty znajdziesz zawsze na stronie: zakupy.

Zapłaciłem za kurs, pieniądze są pobrane z mojego konta a ja nadal nie mam dostępu do materiałów.

Weryfikacja zamówienia czasem trwa dłuższą chwilę. Możesz to przyspieszyć. W tym celu:
1. zaloguj sie proszę do swojego konta,
2. wejdź w zakładkę zakupy a następnie kliknij w link: "Sprawdź swoją płatność" (znajdziesz go na samym dole strony).

Kiedy upływa termin płatności kolejnych rat?

Informację o terminach płatności znajdziesz w dwóch miejscach.
Pierwsze to strona zakupu zakupy.
A drugie to panel klienta - po zalogowaniu się do swojego konta, przy prawej krawędzi ekranu znajduje się niebieski przycisk "Opłać ratę". Gdy w niego klikniesz, zostaniesz przekierowany do strony z informacją o opłaconych i nieopłaconych ratach.

Czy dostęp do kursu można zakupić w każdym momencie?

Sprzedaż kursu trwa cały czas, z około tygodniową przerwą pomiędzy edycjami.

Czy jeśli kupię kurs po np. trzech miesiącach od jego rozpoczęcia, to zapłacę mniej?

Nie, cena za dostęp do platformy jest stała - bez względu na to, czy zakupu dokonujesz na początku edycji, czy w jej trakcie. Cena się nie zmienia, ponieważ ilość materiału dostępnego na platformie jest taka sama, a nawet coraz większa, ponieważ stale poszerzamy materiały dydaktyczne. Zmienia się tylko jedna rzecz: im później dokonasz zakupu, tym mniej czasu będziesz miał na przerobienie materiału zawartego na platformie.

Mieszkam za granicą - czy mogę wziąć udział w kursie?

Tak, zamieszkiwanie poza granicami Polski nie wpływa na możliwość zakupu i korzystania z kursu na naszej platformie. Pamiętaj tylko o tym, że nie wysyłamy skryptów za granicę.

PRZEDŁUŻENIE DOSTĘPU

Czy jest możliwość przedłużenia dostępu do kursu?

Tak, każdy uczestnik może wykupić przedłużenia dostępu do materiałów na kolejną edycję. Szczegóły oferty znajdziesz zawsze na stronie: zakupy.

Kupiłem dostęp w poprzedniej edycji ze zniżką. Chcę przedłużyć dostęp do materiałów. Czy nadal mam zniżkę?

Tak, jeśli otrzymałeś zniżkę do poprzedniego zakupu, to jest ona nadal przypisana do twojego konta i naliczy się automatycznie w trakcie składania zamówienia. Szczegóły oferty znajdziesz zawsze na stronie: zakupy.

KONKURS

Wygrałem dostęp do LEKkiego Kursu w konkursie na Facebooku/Instagramie. Jak mogę z niego skorzystać?

Napisz do nas na administracja@lekkikurs.pl poniższe informacje:
1. czy konkurs był organizowany na Facebooku, czy Instagramie.
2. podaj swój login na platformie (a jeśli go nie masz, to załóż bezpłatne konto: REJESTRACJA ),
3. podaj nam dane do wysyłki skryptu: adres + numer telefonu.

FORMALNOŚCI

Jak mogę otrzymać fakturę, gdy nie mam już dostępu do swojego konta?

Napisz do nas na administracja@lekkikurs.pl, a w ciągu 48 godzin (w dniu robocze) wyślemy do Ciebie dokument. W wiadomości podaj takie informacje jak PESEL i adresu oraz załącz potwierdzenie płatności.

Jak mogę pobrać fakturę, jeśli mam dostęp do materiałów na platformie?

W celu wygenerowania faktury:
1. zaloguj się do swojego konta LOGIN
2. przejdź do swojego profilu klikając w login/awatar, w prawym górnym rogu strony
3. sprawdź, czy dane do faktury się zgadzają
- jeśli tak, to 4a. poniżej danych do faktury kliknij "generuj fakturę" 5a. jak faktura się wygeneruje, to w tym samym miejscu pojawi się bufor "pobierz fakturę";
- jeśli nie: 4b. w "dane do faktury" edytuj swoje dane, 5b. poniżej danych do faktury kliknij "generuj fakturę", 6b. jak faktura się wygeneruje, to w tym samym miejscu pojawi się bufor "pobierz fakturę".

Czy biorąc udział w LEKkim Kursie mogę uzyskać punkty edukacyjne?

Nie staraliśmy się o akredytację Naczelnej Izby Lekarskiej. W związku z tym nie ma naliczanych punktów edukacyjnych za udział w kursie.

Jak mogę otrzymać certyfikat, gdy nie mam już dostępu do swojego konta?

Napisz do nas na administracja@lekkikurs.pl, a w ciągu 48 godzin (w dniu robocze) wyślemy do Ciebie dokument. Nie zapomnij podać numeru PESEL.

Jak mogę pobrać certyfikat, gdy nadal mam aktywny dostęp do platformy?

Certyfikat możesz wygenerować po zakończeniu kursu. W tym celu:
1. zaloguj się do swojego konta LOGIN
2. przejdź do swojego profilu klikając w login/awatar, w prawym górnym rogu strony
3. sprawdź, czy dane w "danych konta" się zgadzają
- jeśli tak, to 4a. poniżej danych do wysyłki kliknij "certyfikat" ;
- jeśli nie: 4b. w "danych konta" edytuj swoje dane, 5b. poniżej danych do wysyłki kliknij "certyfikat".

Czy i jak mogę otrzymać dofinansowanie od OIL?

Każdy oddział OIL ustala własne zasady przyznawania dofinansowań, więc w celu uzyskania szczegółów należy skontaktować się ze swoim oddziałem OIL. Ich wykaz znajdziesz tu: https://www.nil.org.pl/struktura-nil/okregowe-izby-lekarskie

Kupiłam kurs w ratach - kiedy otrzymam fakturę?

Nie wystawiamy oddzielnych faktur dla płatności poszczególnych rat. Po opłaceniu całości kwoty (wszystkich rat) możesz w swoim panelu wygenerować fakturę zbiorczą, a jeśli już nie masz dostępu do konta wystarczy napisać do nas na administracja@lekkikurs.pl podając: adres, PESEL i przesyłając potwierdzenie płatności.

SKRYPT

Czy mogę otrzymać skrypt w wersji elektronicznej?

Nie udostępniamy skryptu w wersji elektronicznej.

Czy mogę kupić sam skrypt?

Nie sprzedajemy samego.skryptu.

Kiedy otrzymam skrypt do kursu?

O tym kiedy wysyłamy skrypt do kursu zawsze informujemy na stronie zakupu: zakupy

Nie wygenerował się numer przesyłki do skryptu./ Otrzymałem mail z numerem przesyłki, ale nie mam numeru lub jest wpisane 0.

Jeśli w ciągu 24 godzin po zakupie kursu ze skryptem nie otrzymasz od nas wiadomości e-mail z numerem karty DHL, zaloguj się do swojego konta i kliknij w link : a jeśli ten krok nie pomoże napisz na administracja@lekkikurs.pl podając adres wysyłki i numer telefonu dla kuriera.

Czy mogę zmienić adres dostawy do skryptu?

Jeśli skrypt jeszcze nie został wysłany (nie ptrzymałeś wiadomości z numerem DHL) możesz dokonać zmiany wysyłając do nas wiadomość z nowym adresem i numerem telefonu dla kuriera na administracja@lekkikurs.pl.
Jeśli już otrzymałeś wiadomość z numerem listu przewozowego, to zmiany adresu możesz dokonać za pośrednictwem strony DHL:
1. wejdź na stronę DHL
2. wpisz numer karty DHL, który otrzymałeś od nas mailem,
3. kliknij w "zmień datę lub adres doręczenia"

PLATFORMA

Czy w przypadku przedłużenia kursu istnieje możliwość wyzerowania statystyk obejrzanych filmików i rozwiązanych pytań na moim koncie?

Tak, możesz wyczyścić statystyki. Aby to zrobić
1. zaloguj się do swojego konta,
2. w menu na samej górze wybierz analizator i tam znajdziesz przycisk do wyczyszczenia statystyk.

Czy jest jakiś ograniczony czas dostępu do materiałów na platformie?

Dostęp do materiałów jest zależny od wykupionego pakietu. Szczegółowe daty są zawsze podane na stronie zakupy

Czy dostęp do kursu jest 24 godziny na dobę, tzn. czy w dowolnym momencie dnia/nocy mogę zalogować się i korzystać z materiałów?

Tak, dostęp do materiałów zawartych na platformie jest 24 godziny/ 7 dni w tygodniu, więc możesz z nich korzystać w dogodnym dla siebie momencie.

Czy kolejność materiału jest z góry narzucona, czy raczej samemu ustala się rytm i kolejność przerabianego materiału?

Nie narzucamy z góry żadnego planu. Sam ustalasz jaki materiał i z jaką częstotliwością chcesz przerabiać.

Czy można wracać do już przerobionego materiału?

Tak, materiał możesz przerabiać dowolną ilość razy.

Korzystam z platformy na iPad. Co mogę zrobić jeśli nie mam dostępu do części materiałów?

Problem polega na tym, że przeglądarka Safari w iphone/ipad ma problemy z komunikacja ( odbiorem video ), najczęściej wystarczy usunąć ciasteczka.
Instrukcja:
1. Proszę wybrać kolejno opcje Historia > Wyczyść historię i dane stron.
2. W wyświetlonym arkuszu wybierz zakres danych w wyskakującym menu opcji Wyczyść, aby je usunąć.
3. Kliknij opcję Wyczyść historię

Nie zapisują się statystyki.

Najczęściej powodem niezapisywania się statystyk jest błąd spowodowany przez pliki cookies i cache. W takiej sytuacji wykonaj następujące kroki:
1. odświeżenie przeglądarki kombinacją klawiszy SHIFT+F5
2. jeśli problem nadal występuje wyczyszczenie cookies i cache w przeglądarce
3. jeśli to nie pomoże proszę o zrobienie testu A/B - zalogowanie się do swojego konta na innej przeglądarce - takiej, która nie była dotychczas zainstalowana w komputerze, lub - jeśli ma Pan taką możliwość - zalogowanie się na innym urządzeniu.

Czy testy nie mogą mieć większej ilości pytań?

Jeżeli chodzi o testy 10/40 pytań, jest to celowe działanie, w którym chodzi o wyniki. To takie mikro sprawdziany.

Jak mogę otworzyć próbny egzamin końcowy?

Aby rozpocząć próbny egzamin końcowy:
1. zaloguj się na platformę,
2. z menu wybierz zakładkę "baza pytań",
3. wybierz Próbny egzamin.

Jak mogę otworzyć próbny egzamin początkowy?

Aby rozpocząć próbny egzamin początkowy:
1. zaloguj się na platformę,
2. z menu wybierz zakładkę "baza pytań",
3. wybierz Próbny egzamin.

Gdzie zobaczę wynik próbnego egzaminu?

Wynik jest zapisany w systemie, wystarczy ponownie wejść w zakładkę egzaminu, a pokaże się wynik.

Czy można filtrować pytania i wykluczyć w teście już przerobione?

Nie ma takiej możliwości i jest to celowy zabieg, który ma na celu sprawdzanie przez losowo wygenerowane pytania, czy materiał został właściwie przyswojony.

Czy mogę zmienić login?

Tak, możemy dokonać zmiany Twojego loginu. Pamiętaj jednak o tym, że wraz ze zmianą loginu utracisz całą historię, statystyki, komentarze. Jeśli jesteś zdecydowany na zmianę, wyślij do nas wiadomość na administracja@lekkikurs.pl

Czy mogę usunąć komentarz, który zostawiłam pod materiałem zawartym na platformie?

Tak, w celu usunięcia komentarza napisz do nas na administracja@lekkikurs.pl

Raty

Jak mogę opłacić kolejną ratę?

Informację o płatnościach kolejnych rat znajdziesz po zalogowaniu się do swojego konta. Jeśli korzystasz z komputera - przycisk "opłać ratę" znajduje się po prawej stronie ekranu, a jeśli z telefonu - "opłać ratę" znajdziesz na dole ekranu.
Możesz również zalogować się do swojego konta i kliknąć w link: raty

INNE

Nie ma twojego pytania na liscie?

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swój problem, zapraszamy do zakładki kontakt bądź opisanie problemu mailowo.

administracja@lekkikurs.pl